Devam Edebilmek.





Bu bloğu, içimden geleni dinleyerek, kızım doğunca yazmaya başlamıştım. Bir görüşe göre kadın doğum yapınca sanatsal yetenekleri artarmış. Bana ne oldu bilmem ama bu bloğu doğumdan sonra yazmaya başlamıştım. O zaman sene 2010 idi.  

2019 yılındayız ve geriye dönüp 9 senelik süreye baktığımda, sadece 2010 yılında düzenli olarak yazılar yazdığımı görüyorum. Sonraki senelerde ise çok az sayıda yazım var. 
2010 yılında takip ettiğim çok güzel bloglar varmış ve bugün 2010 yılında takip ettiklerimden sadece 1 tanesi  yaşıyor.  Diğerleri ise en son 2 ile 4 yıl önce yazı yayınlamışlar, artık yazmıyorlar yada bloglarını komple kapatmışlar. 

Şimdi tekrar yazmaya başlamamın nedeni içimden geleni ertelememe kararı almam oldu ve kendi değerlerimi değerlendirirken yazmanın benim için, benim değerlerim için önemini anladım. Bu yazımda bu konudan bahsetmiştim.  

Sizin de başlayıp devam edemedikleriniz var mı? Devam etmek ister miydiniz? Bir işi sürekli ve düzenli yapsaydınız bu size ne katardı? Devam etmemenizin nedeni ve bedeli ne? 

Değerlerinizi tanımanızı ve onlara ve kendinize değer vermenizi dilerim. 


Sevgiler. 

Yorumlar