Psikolog yerine Lunapark mı?

Yetişkinler genel olarak çocuklardan daha az gülüyor ve yetişkinlere nazaran daha az endişe ve korku seviyeleri var belki de. 


Biz yetişkinlerin ise korkularımızın arttığını ve bunun için her gün korktuklarımızı yapmamız gerektiğini bir yazımda paylaşmıştım.

Bilirsiniz insanoğlu alıştıklarını yapmak ister. Tanıdığı insan ile rahat eder. Bildiği yoldan gitmeyi tercih eder. Yenilikleri çok da istemez. Çok az insan yeniliklere açıktır. İnsan bildiği işe gidip gelmeyi bildiği tatil yörelerine gitmeyi tercih eder. 

İşte benim de hiç tercihim değildi Vialand'de Nefes kesene binmek. Neden mi? Çünkü lunaparka bu yaşta gidip de ne yapacaktım? Belli bir ücret öde vs vs. Ama gittim. Neden? 

Çünkü çocuklarım gitmeyi çok istediler. Biz de yılda bir defa gitmekten birşey olmaz diye onlar ile birlikte gittik. Bu arada gidecek olanlara tavsiye. Çocuklar ile ücret ödeyerek girmek zorunda değilsiniz. Onları içeri bırakmak tehlikeli değil bence. 

Neyse. Çok fazla korkmama rağmen Nefeskesene bindim. İlk aklıma gelen firik ise ‘İnsanlar çıldırmış olmalı, bu tür tehlikeli şeyler yapmaya ve bu kadar mühendisliği bunun uğruna feda etmeye ne gerek var?’. Ama yanıldığım çok netti. Dünyanın birçok kentinde Lunaparklarda Nefes kesen gibi birçok heyecanlı eğlence türü var. Extreme sporlar var. vs. vs. Bu arada dünkü haberlerde İngiltere'de Nefeskesen'in birkaç dakika çalışmadığı için insanların mahzur kaldığını haberlerde gördüm. 

İnince çok rahtladığımı fark ettim. Yüzümde gülümseme peyda oldu. Korkuları yenmek sevinç veriyor insana. 

Tüm gün çocuklar ile binebildiğim kadarı ile atraksiyonlara bindik. Günün sonunda, günün başına göre daha çok gülümsediğim ve mutlu olduğum kesindi. 

Ve dedim ki. 
Günümüzde birçok insan korkularını yenmek için psikoloğa gidip, kapalı kapılar ardından bunu sorgulamaktansa çözümlerden biri Lunaparka gitmek olabilir mi? 

Ben Nefeskesene 1 defa binerek bunun büyük bir şeymiş gibi blog yazıları yazıyorsam, çocuklar en az 7 kez bindi ve yüzlerinden çok mutlu oldukları belli idi. Korku yok, neşe vardı!

Sonuç, belki de saçma bile bulsak çocukların istediklerini birlikte yapmak bize hem neşe katar hemde birçok şeyi farkına vardırır? 

PS. Bu arada dünkü haberlerde İngiltere'de Nefeskesen'in birkaç dakika çalışmadığı için insanların mahzur kaldığını haberlerde gördüm.
Bir kaç for da paylaşmak isterim.

Gidecekseniz internetten bilet alın, gişede bile 200 TL üstü idi biz internetten 100 TK üstü aldık. 

Sevgilerimle…. 








Yorumlar