Sessiz takipçilerime teşekkürler ve itiraf


⭐️Yazılarımın okunduğunu ve beğenildiğini bazen blog sayfamdan yada sosyal medya mecralarında öğrenmiyorum. Bazen sohbet sırasında yazılarım hakkında olumlu geri dönüşler alıyorum. Ve şaşırıyorum, açıkçası. Çünkü bir beklenti içinde yazmıyorum.  Sevdiğim için yapıyorum. Yazmanın bir başka olumlu tarafı da beni insanlara daha çok yaklaştırıyor ve iletişimimi kuvvetlendirdiğini fark ettim.
⭐️⭐️15 gündür yazmamışım. Her gün yazma sözümde duramamışım. Belki de kendime ihanet etmişim diye durumu dramatikleştirebilirim. Yada “olur böyle şeyler deyip” geçebilirim.
⭐️⭐️⭐️Ara verdiğimi bir okurum fark etti ve “Neden bıraktın?”- dedi. Beni uyardı. Ona çok teşekkür ederim. Hepinize Size güzel gelen, sizi mutlu eden hobiler bulmanızı ve bunları icra etmenizi dilerim. Hayatımın şu döneminde üretkenliğin mutluluk verdiğini, tüketimin ise bana fazla mutluluk vermediğini fark etmeye başladım. Yazmak da benim için bir üretim süreci, tüketim değil.

Sevgiler… 💕#kendinisev #yazar #hobi #blogyazarı #hobi

Yorumlar