Kolay gelsin yerine İyi eğlenceler !!!

Ne dersiniz artık hayatımız bir eğlence olarak mı algılıyoruz? Bu şekilde daha mı güzel, iyi ve rahat oluyor? Eğitimi de eğlence seviyesine kadar basitleştirdik mi? Kolaylaştırdık mı ? Bu algılayış ile belki daha başarılı olacağız ? Belki de yüzeysel? Belki de yetenekleri keşfedeceğiz?

Burada bu konu ile değişen algılara ilişkin son dönemde yaşadıklarımı paylaşacağım.




1. Veli Toplantısında  Eğlence!

Oğlumun Üsküdar Çocuk Üniversitesindeki veli  toplantısına gittim. Toplantıya girerken görevli bir bayan
- İyi eğlenceler - dedi.
Demek ki veli toplantısında eğlenilebiliniyor? Bugüne kadar bunu hiç düşünmemiştim. :) Ben de olaya bu açıdan bakarak eğlenmeye ve keyif almaya çalıştım veli toplantısında.

2. Sporda eğlence !

Oğlum teakwondoya gidiyor. Hocasına nasıl gittiğini sordum. Hocası da
- Burda eğleniyoruz, o da eğleniyor ! Eğlenirken de birşeyler öğrenmiş oluyor- diye cevap verdi...

Kızımın gittiği yine başka bir spor dalında annesi kızını spor dersine uğurlarken
- İyi eğlenceler kızım- diye uğurladı!


Benim hatırladığım eskinden derse girerken
- Kolay gelsin! -  denirdi. Şimdi ise iyi eğlenceleri deniyor...

Belki de bu konudaki algımız değişiyor. Ben küçükken beynime eğitimin kolay bir meşgale olmadığı kazınmıştır. Daha önce hep işte ve derse girerken 'Kolay gelsin!' - temennisinde bulunulduğunu gözlemliyordum. Şimdi ise algılar değişiyor, derse girerken, iş yaparken 'İyi eğlenceler ' - dileğine şahit oluyoruz.

Eğer yaşam bir algı meselesi ise o zaman Size iyi eğlenceler diliyorum!



Bu da keyif ve güzellik için resim.....



Yorumlar