Yüzyılın İcadı - Private Shopping Deneyimim!


Asansörlerde neredeyse her gün markafoni, limango, trendyol mağazalardan gelen koli taşıyan bayanlar ile karşılaşıyorum. Bana göre bu private shopping olayı - yüzyılın icadı!
Kendi adıma söyleyeyim bu pahalı malı ucuza kapatma isteğinden dolayı hergün sabah bir bakıyorum bu sitelere ve zamanımı onlara harcamamakta baya zorlanıyorum.  Sitelerde gezmek güzel, ayrıca, bir eğlence, bir kafa boşaltma aracı.

Markafoni ve limango dan birkaç ürün aldım ve şahsi istatistiklerim aldığım ürünüm %50 sini şu veya bu nedenle iade etmek durumda kaldım. Ya bedeni olmadı, yada resimdenkinden baya farklı çıktı. En çok memnun kaldığım ürün ise oğluma pediped marka ayakkabı almam oldu. Hem bildiğim güzel marka hem de uyguna aldım. Şu anda rahatlıkla giyiyor.  Private shopping konusunda kendime çıkarttığım dersleri paylaşmak isterim.
  1. Kendime giyim, ayakkabı almamak, çünkü bedeni olmama olasılığı yüksek ve iade etme durumunda kargo bedelini boşuna ödemiş oluyorsunuz ve ayrıca zamanınıza yazık
  2. Çocuklarıma sadece ve sadece tanıdığım marka giyim, ayakkabı alınabilir.
  3. Bilmediğiniz marka almamak, çünkü bemigorusum sitesinde de yazıldığı gibi aslında, dışarıda normal fiyatı olan malları size ucuzmuş gibi sunuyorlar, dolayısı ile kandırılıyor olabiliriz.
Hep söylediğim gibi zamanımız çok değerli çok seçici olmalıyız!