Çalışan anne işe başlamaya hazırlanıyor!

Oğluma anaokulu, kızıma da bakan birini buldum artık işe başlamama sayılı günler kaldı ve ben karmaşık duygular içindeyim. İşe başlayacak her annenin duyacağı suçluluk hissi ve genel olarak moral bozukluğu. Üstelik parka çıktım ve oradaki annelerden de pozitif bir motivasyon almadım. Tipik
- Ay canım, senin durumun çok zor ... lafları işte.

Bu lafları duyan birinin moral bulması çok zor, hele ki benim durumdaki birisinin.
Sonunda çocukları yatırdım ve benim bu moral bozukluğuna son vermem gerektiğine karar verdim. İşte kişisel gelişim uzmanlarından olan Brian Traicy kitaplarından " "Başarının yolları" kitabını biraz okudum ve işe yaradı! Sonuç olarak bu kitaptan özetle şunlar aklımda kaldı
1.  Mutluluğun % 85 kişisel ilişkilerden ve sadece % 15 başarıdan gelmektedir. Bu yüzden ailemizin değerini çok çok iyi bileceğiz!
2.  Zamanımız çok değerli onu iyi kullanacağız!
3. Herşeyi yazarak planlayacağız ve yerine getireceğiz (yapmamız gerekenleri önem derecesine göre önceliklendireceğiz)!
4. Evde evi, işte ise sadece iş düşüneceğiz!
6. İşte herkesten çok % 100 kapasite ile çalışacağız! Herkes ne kadar çalıştığımızın çok iyi farkında. Dolayısı ile arkadaşlar ile çay may unutacağız, çünki işimiz ve ailemiz çok değerli!
7. Her gün çocuğumuza, eşimize bire-bir zaman ayıracağız!
8. Kendimize dürüst olacağız. Amaçlarımızı, değerlerimizi net olarak belirleyip ona göre çalışacağız!
Bu liste bu şekilde uzayıp gider siz iyisi mi "Başarının yolları" okyun.


Yorumlar