Para ile ısmarlama eğitim olur mu?


Bir çorap satın aldığımızda onun kusurlu olduğunu kolayca ispat edebiliriz. Ya eğitim hizmetinin kalitesini nasıl ölçebiliriz? Anne baba olarak verdiğimiz paranın karşılığında çocğumuza iyi eğitim veriliyor mu? Bunu bilmemiz çok zor…



Çocuklarımız için en iyi yapma arzumuz o kadar istismar edilmeye açık bir içgüdü ve istek ki... 

Günümüzde, bir çok ebeveynin "Çocuğum için görevimi yaptım, onu en iyi okula gönderdim" hissini satın alabileceklerine inandıklarını görüyorum. 

Oysa, herşeyi okuldan beklemek ne kadar doğru?

Amerikada Manhattan eyaletinde bir anne " Parası ile değil mi kardeşim. Okul benim ödediğim paranın karşılığında tatmin edici hizmet vermedi, çocuğumu çok rekabetçi özel okul eğitim sistemine hazırlayamadı”  demiş ve okula 19.000 USD değerinde dava açmış. http://parenting.blogs.nytimes.com/2011/03/16/pre-school-as-pre-paration-for-what/ 




Yorumlar