Çocukların tanık olduğu - Şiddet!

Parkta otururken annelerden birinin uzun uzun boşanma konuşması yaptığını duydum. Kafası kesinlikle kızı ile meşgül değildi o gün (doğal olarak). 



Olaydan sonra 1 hafta  geçti ve ben aynı kız çocuğunu bu sefer anneannesi ile parkta gördüm. Benim oğlumun ve kızın yaşları yakın olunca ve parkta fazla insan olmayınca ister istemez anneanne ile konuşmaya başladık. 
Anneanne:
- O gün duydunuz annesi boşanıyor. Zavallı torunumun psikolojisi bozuldu. Baba, anneye şiddet uyguladı kaç defa  bu çocuğun önünde.- dedi
Tabi ben şoklar içinde dinlemeye devam ettim.
Kıza baktım. Kız nasıl hayat dolu 3 yaşında, cıvıl cıvıl...
Nasıl bir baba? Tamam çok kızıyor olabilirsin anneye, ya kızın? Psikologlara da gitmeyi reddetmiş... 
Yani bu tür durumlarda hep olan çocuklara oluyor! Onların dünyasında ne tür sarsıntılara neden olduğunu anlayamıyoruzdur bile... 

Yorumlar