Benim Normal Doğum Hikayem!

" Kadın'nın en güzel rolü - "Anne" olmaktır!" -  sözünü henüz küçükken bir kitapta okumuş ve o güzel rolü yaşamayı o günden beri arzulamıştım. 


Yıllar geçti, evlendim ve eşimle beraber çocuk sahibi olmaya karar verdik. Seneler önce okuduğum o özel rolün her anını, en güzel ve en doğal bir şekilde yaşamaya kararlıydım. Doğuma giden günlerim düzgün beslenme, stresten uzak durma, klasik müzik dinleme gibi şeyler ile geçiyordu. Doğumun bir an önce gelmesini ve bebeğime biran önce kavuşamyı arzuluyordum. O kavuşma anını acısı ile tatlısı ile en doğal şekilde tadacaktım. Nice seneler boyunca, milyarlarca kadın hiçbir müdahale olmadan doğum yapmıştı, ben de yapacaktım!

Ve o gün geldi... Bebeğim “anneciğim sana kavuşmama çok az kaldı” – diyordu.  Bebeğim ile beraber birbirimize sarılabilmek için saatlerce mücadele ettik, çok çabaladık ve sonunda .. kelimeler yetmez anı yaşadık...
Doğumdan birkaç gün geçti, kontrol için hastaneye geldik. O inanılmaz anı tekrar yaşamak istediğimi fark ettim.  

Doğum anını bu şekilde yaşadığım için kendimi çok şanslı buluyorum ve doktoruma çok minnetarım! Herkesin bu güzel anı tatmasını diliyorum!

Yorumlar