Uyku - zor konu!


"Çocuk başka odada, anne babadan ayrı uyumalı" gibi laflar eden psikologları 1 gece bebekle geçirmeye davet ediyorum. Bak nasıl değişecek fikirleri...!

Geceleri bebekle uyumak hiç tercih ettiğim bir durum değil. Nedeni çok basit, bebekle aynı yatakta rahat uyuyamak. Bebeğin 1,5 saatte bir uyanıyorsa, aynı yatakta uyuya kalmaman bir mücize. İster istemez, ne kadar tehlikeli de olsa uyuya kalıyorsun. Tabi bebeğiniz tüm gece rahat uyuyorsa o başka.. Benim öyle bir şansım olmadı.
Yani gece uykusu benim için bir tercih konusu olmadı, olaylar kendi kendine gelişti. Çok olmuştur emzirerek oturma pozisyonunda gece saatlerce uyuduğum.
Gündüz ise bence bebekle beraber uyumak kadar tatlı bir şey olamaz! Yani, hiç bir sorumluluğum olmasa hep bebekle uyurdum gündüzleri. Böyle güzel bir şey yok başka! Onunla uykuya dalmak... inanılmaz güzel!
Oğlum 11 aylıkken kendisi kaşık ve çatalla yemek yedi. Tuvalet eğitimi de 2-2,5 yaşından çözüldü. Ama uyku...... Yani bu konuda artık ikinci bebekte zorlamıyorum bile... Benim değiştirebileceğim bir konu değil bence...

Yorumlar